چرا باید از وکیل مهاجرت به ترکیه کمک بگیریم؟

آشنایی با شرایط مهاجرت و اقامت در ترکیه (شرایط+مدارک+هزینه ها)

چرا باید از وکیل مهاجرت به ترکیه کمک بگیریم؟

۷۶ بازديد


حقوق مهاجرت شاخه ای از قانون است که وضعیت حقوقی افرادی را که از کشوری که با پیوند تابعیت به آن متصل هستند، در مهاجرت به کشور دیگر بررسی می کند. حقوق و تعهداتی که اتباع خارجی در خارج از کشور خود با آن روبرو خواهند شد به عنوان یک مسئله حقوقی ظاهر می شود.

کشورها در وضع قوانین در مورد اینکه از کدام کشورها مهاجر می پذیرند و چه نوع حقوقی را به آنها اعطا می کنند، آزادند. با این حال، معاهدات بین المللی محدودیت هایی برای این حق دولت ها اعمال کرده است. قانون مهاجرت به ترکیه حوزه بسیار گسترده ای است و قوانین بسیاری دارد. علاوه بر قوانین محلی، موافقت نامه های بین المللی نیز در این مورد وجود دارد. وکلای مهاجرت ترکیه اطلاعات دقیق و کاملی از شرایط و قوانین کشور ترکیه دارند و می توانند در همه کارهای مربوط به مهاجرت، تاثیر مثبتی بر پرونده افراد متقاضی داشته باشد.

چرا باید از وکیل مهاجرت به ترکیه کمک بگیریم؟

قوانین و مقررات مربوط به قانون اتباع خارجی به طور مداوم متناسب با نیازهای موجود در این زمینه به روز می شوند و همچنین روابط و مناسبات میان کشورها بسیار پیچیده بوده و گاهی دستخوش سیاست‌ها قرار می‌گیرد. اطلاع یابی از این تغییرات برای خارجی ها بسیار دشوار است. وکلای مهاجرتی ترکیه با تسلط به کلیه این قوانین، راه حل هایی متناسب با وضعیت اتباع خارجی ارائه می دهند.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا باید برای رسیدگی به امور مهاجرتی خودتان یک وکیل مهاجرت ترکیه استخدام کنید. در طی مراحل مهاجرت به ترکیه باید مدارک متعددی را آماده کنید و ممکن است در طی این پروسه دچار سردرگمی شوید. اگر در طی مراحل مهاجرت با مشکل روبرو شوید، برای حل این مشکل ممکن است به کمک قانونی برای این کار نیاز داشته باشید.

 

فواید بسیاری در کمک گرفتن از وکیل‌مهاجرت وجود دارد که مهمترین آنها به شرح زیر است:

• وکیل‌مهاجرت با توجه به شرایط و موقعیتی که دارید بهترین روش مهاجرت به خارج را به شما پیشنهاد می‌دهد.
• اطلاعات لازم را در زمینه‌ی قبل و بعد مهاجرت در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌تواند اطلاعات کافی در زمینه‌ی امور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، کاری و تحصیلی کشور مقصد را به شما بدهد.
• وکیل مهاجرت به ترکیه با داشتن اطلاعات کافی در مورد کشور ترکیه و با بررسی شرایط افراد متقاضی، پروسه مهاجرت را تسریع بخشیده و افراد می توانند به طور قانونی و با بهترین شرایط به کشور ترکیه مهاجرت کنند.

• وکیل‌ مهاجرت شما را از سردرگمی نجات داده و شما را از طی مسیرهای اشتباهی و مهاجرت غیر قانونی مصون می‌دارد. در نتیجه هزینه‌های شما کاهش می‌یابد.
• وکیل‌مهاجرت از بهترین زمان برای انواع مهاجرت آگاهی دارد. همچنین اطلاعات کافی در زمینه‌ی ساعات کاری و اخذ وقت از سفارتخانه را دارد.
• با کمک آنها مطمئن هستید که کارهای مهاجرتی شما توسط یک شخص حرفه‌ای پیگیری می‌شود. درنتیجه با آرامش خاطر بیشتری به کارهای خود می‌پردازید.

 

وکیل مهاجرت ترکیه چه خدماتی ارائه می دهد؟

خدماتی که یک وکیل مهاجرت به ترکیه به افراد متقاضی ارائه می دهد، بسیار مهم بوده و تاثیر مثبتی در روند مهاجرت متقاضیان دارد. به طور کلی، وکیل مهاجرت به ترکیه در انجام امور و معاملات مربوط به اخذ و سلب تابعیت ترکیه فعالیت می کند.

وکلای مهاجرتی ترکیه خدماتی از جمله اخذ مجوز کار، اخذ اجازه اقامت، اخذ تابعیت ترکیه را به مشتریان ارائه می دهند. علاوه بر این، وكلاي مهاجرت تركيه به اتباع خارجی در طول اقامت خود در تركيه در انجام انواع مراحل قانوني كمك میكنند. بنابراین، درست ترین روش، کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرت در این موارد است.

اگر وضعیت مهاجرت شما در ترکیه پیچیده است، یا اگر صرفاً وقت و اطمینان کافی برای تهیه فرم های مهاجرت را ندارید، می توانید از کمک وکلای مهاجرت بهره مند شوید.
مواردی که شما نیازمند وکیل در ترکیه هستید :

• مهاجرت به ترکیه
• اخذ شهروندی ترکیه
• خرید ملک در ترکیه
• ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در ترکیه
• طرح و پیگیری انواع دعاوی حقوقی و کیفری
• ازدواج در ترکیه

 

چگونه بهترین وکیل مهاجرت به ترکیه را انتخاب کنیم؟

برای اینکه بتوانید به هدف خود یعنی موفقیت در پروسه‌ی مهاجرت دست یابید، باید وکیلی را انتخاب کنید که دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها باشد. تعدادی از مهمترین این ویژگی های وکیل‌مهاجرتی در لیست زیر ذکر شده است:

وکیلی که انتخاب می کنید باید در زمینه حقوق مهاجرت و شهروندی متخصص باشد.
به نفع شماست که به جای یک انتخاب یک شرکت حقوقی بزرگ که به انواع پرونده ها رسیدگی کند، یک وکیل یا موسسه مهاجرتی را انتخاب کنید که به طور خاص بر روی قانون مهاجرت متمرکز باشد .
وکیل مهاجرتی که انتخاب می کنید باید بتواند پروتکل های مهاجرت و شهروندی را که در دفتر کار خود اعمال می کند توضیح دهد.

وکیل یا دفتر حقوقی مهاجرت و شهروندی که انتخاب می کنید باید از اعتبار خوبی در بین مشتریان خود برخوردار باشد. همیشه بهتر است در این زمینه تحقیق کنید! در این مورد می توانید از تجربیات اعضای خانواده یا سایر افراد و دوستان خود که قبلاً از وکیل مهاجرت و شهروندی استفاده کرده اند، بهره مند شوید.

جستجو در سایت های اینترنتی برای پیدا کردن وکیل خوب، ایده خوبی است. با خواندن نظرات و نیز پاسخ هایی که به سوالات تخصصی در مورد موضوع مرتبط با مهاجرت داده شده است، می توانید تا حدودی از میزان تسلط وکیل آگاهی بیابید. اما تنها صرف جستجو در اینترنت و صفحات مجازی نمی تواند گزینه درستی برای اخذ وکیل مهاجرتی باشد. ممکن است صفحات اینترنتی موسسات مهاجرتی را به شما معرفی نماید که از دانش و علم کافی در زمینه مهاجرت برخوردار نباشند. بنابراین نیاز به تحقیق بیشتری در این موارد است.

 

یک وکیل‌مهاجرت خبره باید با وکلای مهاجرت داخل کشور مقصد در ارتباط باشد تا از آنها جدیدترین اطلاعات مهاجرتی کشور مقصد را دریافت کند و با توجه به آن پرونده‌ی مهاجرتی شما را پیش ببرد. یک وکیل‌مهاجرت خوب باید دانش و تخصص لازم را در زمینه مهاجرت داشته‌باشد. به‌ویژه مهاجرت به کشوری که شما قصد رفتن به آنجا را دارید. علاوه بر این وکلا باید دارای مدارک دانشگاهی و پروانه‌ی فعالیت باشند. همچنین از تجربه و اطلاعات مهاجرتی به‌روز کشور مقصد آگاه باشند.

اعتماد کردن به وکلای مهاجرتی که تنها به صورت مجازی فعالیت می‌کنند کار منطقی نیست. یک وکیل‌مهاجرت قابل اعتماد، علاوه بر خدمات آنلاین باید دارای دفتر حقوقی هم باشد. به گونه‌ای که شما بتوانید با آنها به صورت رسمی قرارداد ببندید.

همچنین بتوانید تا زمان به موفقیت رسیدن پروسه‌ی مهاجرت هر زمان که لازم باشد با آنها ارتباط برقرار کنید. به علاوه وکلای مهاجرتی نیز موظف هستند که شما را از کوچکترین تغییرات و یا پیشرفت در زمینه‌ی پرونده‌ی مهاجرتی آگاه کنند. از همه مهمتر باید کاملا بر قوانین کشور مقصد و سفارتخانه‌های آن مسلط باشد تا بتواند برای شما مفید واقع شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.